22 martie 2018

Expediții Moldova - vechea-noua mea pasiune


Expediții Moldova - așa se numește dosarul de pe calculatorul meu, unde se păstrează toate pozele acumulate din 2008 încoace. Am călătorit mult. Prin toată Moldova. Orașe și sate. Cu bicicleta, trenul, mașina, autobuzul, bacul și chiar pe jos.

La începuturi foloseam un aparat de fotografiat cu peliculă. La finisarea tuturor cadrelor, pelicula mergea la scanat și eu primeam deja imaginile în format digital pe CD. Le încărcam pe Wikimapia, Panoramio și alte site-uri. Vroiam să arăt Moldova tuturor. 

În 2009 m-am făcut cu un aparat digital Canon PowerShot SX110 IS, cu care sunt făcute majoritatea fotografiilor mele, și de atunci a început marea aventură pe care eu o am numit-o Expediții Moldova.

Odată cu apariția copiilor în viața noastră, numărul expedițiilor s-au redus până la zero. Iar în fiecare primăvară, odată cu natura, se trezește și acel ”nebun dor de ducă” care hibernează de câțiva ani.

Acum pozele mele deja sunt un pic istorice și m-am gândit să încep publicarea lor pe acest blog.

Deci, stați aproape. Curând începe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu