18 aprilie 2018

”Atitudinea este totul” de Keith Harrell

 "Atitudinea este totul" este o carte pe care am primit-o în dar de la partenerii Ligii Tineretului din Moldova la sfârșitul proiectului "Școala Bloggerilor ed.II". 

Am primit-o, am răsfoit-o și am pus-o în bibliotecă. Și-a așteptat cumințică rândul până acum câteva luni. 

După ce am citit-o pot spune cu siguranță că la momentul când am primit-o nici nu eram pregătit să citesc așa tip de cărți.

Nimic în lumea asta nu se petrece întâmplător și m-am convins încă o dată de asta pentru că, la o săptămână după ce am început a citi această carte, am aflat că băiatul meu are ceva în piept care îi îngreuiază respirația, care s-a dovedit a fi cancer.

M-a ajutat mult să-mi păstrez calmul. Să nu mă dau cu capul de pereți sau să mă întreb incontinuu ”de ce ni s-a întâmplat tocmai nouă asta?

Este o carte care exemplifică o mulțime de situații dificile pe care, oamenii care au adoptat o atitudine pozitivă, le-au depășit cu bine.

Încearcă să vezi partea bună a lucrurilor și atunci îți va fi mai ușor în viață. Căci până la urmă TOTUL VA FI BINE!

Mai am un citat din nu țin minte ce carte REZOLVĂ PROBLEMELE PE MĂSURĂ CE APAR, căci multe dintre problemele noastre ni le creăm noi înșine în mintea noastră.

Recomand cu drag această carte. Iar dacă vrei și tu s-o citești o găsești la:

Elefant - 143,65 lei
Litera - 179 lei
Librarius - 185 lei
ProNoi - 245 lei
Libris - 249 lei

Lectură plăcută și nu uitați Atitudinea este totul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu