17 aprilie 2018

(Video) Ce se vede la Călmățui, Hâncești - 14.04.2018

Zilele trecute am fost în vizită la socrii mei în satul Călmățui, raionul Hâncești.

Și ca de obicei am făcut o scanare a eterului pentru a afla ce se vede în localitate.

Din cauza reliefului deluros recepția televiziunii terestre este problematică. Din acest motiv mulți și-au instalat antene parabolice. 

Iar odată cu lansarea serviciului IPTV de la Moldtelecom, majoritatea au renunțat și la televiziunea prin satelit.


Monitoringul l-am făcut în două locații: prima în centrul satului, în vale; a doua în așa-numitul satul nou, în vârful dealului.

În prima locație am putut doar atesta prezența semnalului digital pe canalul 31 din MX-A de la Hâncești, însă cu o putere insuficientă pentru a putea scana conținutul și a privi televiziunea digitală.

În schimb în locația a doua semnalul digital este mai puternic și se poate privi televiziunea digitală recepționată de la Hâncești.

Am încercat și pe canalul 36 de la Leova, de unde am reușit doar să scanez conținutul multiplexului, nu și să pot ptivi canalele.

În ambele locații se recepționează stabil MUX1 de la Tanacu (Vaslui), România pe canalul 39.

La capitolul televiziune analogică am recepționat următoarele posturi:

3 - Moldova 1 - Strășeni
23 - Publika TV - Strășeni
29 - Prime - Ungheni
30 - Prime - Strășeni
32 - Moldova 1 - Ungheni
33 - Moldova 1 - Cimișlia (foarte slab)
37 - CTC Mega - Cantemir
42 - Canal 2 Nisporeni - Nisporeni
47 - Publika TV - Leova
55 - Publika TV - Cantemir
57 - Moldova 1 - Leova



Asta e tot pentru azi.
Stați aproape, urmează și alte monitorizări prin țară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu