07 mai 2018

Canal 2 Nisporeni deja legal în eter pe canalul 42 la Nisporeni

Punct în istoria cu Canal 2 Nisporeni pe canalul 42 din Nisporeni.

Odată depistată încălcarea, eu am contactat CCA, ANRCETI, CNFR și RADIOCOM. Asta era în data de 17 aprilie 2018.

Primul răspuns a venit de la ANCRETI, la doar 3 zile, prin care am fost informat că nu ține de competența lor și solicitarea mea a fost remisă către CCA.

Pe 3 mai am primit  de la CNFR (acum se cheamă Serviciul Naţional de Management al Frecvenţelor Radio şi Securităţii Cibernetice), fără de care nu se pune în funcțiune nici un emițător în țara asta, fie el de radio, telefonie sau televiziune.


Iar ziua următoare am primit și răspunsul de la CCA.


Iar tot pe 4 mai, în cadrul sedinței publice, canalul 42 din Nisporeni este inclus în rețeaua II de stat (gestionată de Radiocom; pe care emite Canal 2), în baza cererii ÎS Radiocomunicații din data 24 aprilie 2018. (Video de la ședință aici minutul 59:15)

Acum totul este conform legii. 

Și îi rog pe domnii Dragoș Vicol, Andrei Gavrisi și Mihail Iacob să nu fie supărați pe mine, căci eu nu am avut nici o intenție de a le denigra activitatea, ci doar am constatat un fapt. 

Iar dacă aveți informații, noutăți sau evenimente interesante despre audiovizualul din Moldova, nu ezitați să mă contactați. Voi scrie cu plăcere pentru publicul larg, căci și eu sunt unul din ei.

PS. O mică obiecție am la declarația domnului Mihail Iacob că este un canal cu rază mică de acțiune. Dacă eu îl recepționez din Nisporeni la Chișinău, asta deja este o rază de 45 km și teoretic acoperă raioanele Ialoveni, Hâncești, Strășeni, Călărași, Ungheni. Micuță de tot raza de acoperire :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu