07 mai 2018

Dragă Poșta Moldovei, mi-i ciudă pe tine

Cum te simți când aștepți o comandă de pe Aliexpress? Nerăbdător desigur. Și aștepți chiar și 60 de zile. E ok să vină greu, că chinezii au de prelucrat milioane de trimiteri zilnic.

Dar cum te-ai simți dacă ai afla (de la expeditor) că trimiterea ta a ajuns în Moldova de o săptămână, dar Poșta Moldovei încă tot n-a procesat-o?

Ap iaca eu sunt acum în așa situație și spun sincer că pur și simplu mi-i ciudă, știind că bunul meu plătit, livrat cu drag de frații chinezi, prin intermediarii Singapore Post, stă undeva într-un depozit din Chișinău, la câțiva km de mine.

Și mai tare mă apucă când Poșta Moldovei mă anunță cu durere în mesaj că au multe trimiteri și nu reușesc să le prelucreze. Iar asta înseamnă că bunul meu mai stă la ei vreo săptămână sau poate două.

De fapt poșta nu-i vinovată. Sunteți vinovați VOI TOȚI, că ați făcut comenzi odată cu mine și amu eu trebuie să aștept.

Dragă Poșta Moldovei, eu te scuz pentru incoveniența creată și îți mulțumesc că îmi mulțumești
pentru înțelegere, dar mie oricum mi-i ciudă pe tine. Eu vreau pachetul meu. Doar atât.

Dar nu pot să mă supăr pe tine, căci tu ești unica care până la urmă mă va ajuta.

Un comentariu:

  1. Si eu sunt in aceeași situatie...și tot mii ciuda �� acum știu de ce nu-mi vine coletul la Rîșcani, îl caută pe al tău la Chișinău ��

    RăspundețiȘtergere