16 august 2018

Masajul - noua mea pasiune


Ruslan Beznos (profesor) - Sergiu Musteață (absolvent)
Toată viața învățăm lucruri noi și încercăm să devenim mai buni pentru noi și pentru cei din jurul nostru.
Același scop l-am avut și eu când am decis să merg la o școală de masaj.


Nu am ales ușor. Am studiat multe oferte. M-am oprit la Spa Therapy deoarece curicula este aprobată de Ministerul Educației, profesorii de aici au multe medalii la diverse campionate de masaj, iar despre fondatorul școlii, Vladimir Colun, am citit și privit mai multe materiale online.

Timp de 4 saptămâni am învățat o mulțime de lucruri despre care nici idee nu aveam.
  • Tipuri de masaj.
  • Anatomia și fiziologia omului. 
  • Indicații și contraindicații.
  • Cerințe față de maseur și client.
  • Comunicare cu clienții și promovarea serviciilor.
  • Și multe alte lucruri.

Grupa Masaj Clasic, iulie 2018
Am venit la școală cu impresia că masajul este ceva ușor. Și chiar dacă pe alocuri nu e chiar așa, mie mi s-a dat pe gust.

Și imediat după finisarea primului curs, cel de masaj clasic, am început masajul pediatric.

Dar eu nu mă opresc aici. Totul abia a început.


Îți recomand cu încredere cursurile de masaj de la Spa Therapy. Vei cunoaște oameni noi minunați și ți se vor deschide noi orizonturi.

Chiar dacă nu intenționezi să profesezi, vei putea îmbunătăți starea de sănătate a persoanelor dragi ție.

Iar dacă ai nevoie de servicii de masaj, contactează-mă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu