09 august 2018

Prima pasiune e ca prima dragoste

Pasiunea mea pentru radio a început cu vreo 20 de ani în urmă. Am scris deja despre primul meu aparat de radio. Au urmat apoi altele.  Acum pare-se îl am pe al 8-lea.

Primul post ascultat cu regularitate (1998-1999) a fost Radio Moldova - Programul 1. Îmi plăceau emisiunile muzicale, cele pentru copii, dar ascultam cu interes și emisiunile informative, atât în română, cât și în rusă.

Următorul a fost Radio Moldova - Programul 2 - Luceafărul. În special preferam emisiunea Modern Club 805.

Apoi în 1999 s-a lansat Radio Sănătatea la Edineț. Programul lor începea la 21.00, după finisarea emisiei Radio Moldova - Programul 2 - Luceafărul. Am fost fascinat de acest post și am fost un ascultător fidel timp de mulți ani. De fapt a fost pasiunea adolescenței mele și voi reveni cu o postare aparte despre asta.

O perioadă cât nu am putut recepționa Radio Sănătatea, mi-am acordat radioul pe frecvența 103.5 din Bălți. Dădeau pe post cea mai nouă muzică a momentului și era super tare. Acum când aud câte o piesă veche îmi amintesc cu drag despre FM 103.5.

Venit la studii în Chișinău m-am tot plimbat pe multe frecvențe, dar tot la Sănătatea am revenit, pe 100.1 MHz. Știți voi cum e cu prima dragoste...

Prin 2007 am descoperit site-ul www.frocus.net, care a fost și este cel mai amplu site despre radio și TV de la noi, o comunitate întreagă cu aceleași interese.

De activitatea acestuia mă leagă multe amintiri plăcute: expediții prin toată Moldova, legături cu radiodifuzorii, asistarea la ședințele CCA, căutarea informațiilor despre radiodifuzori.

Acum toate posturile au site, pagină de Facebook, de unde poți cu ușurință găsi toate informațiile despre ei. Pe când cu 10-11 ani în urmă eu contactam cu radiodifuzorii prin poșta electronică pentru a le solicita informații despre ei. Logo-urile le scanam de pe afișele de prin oraș.

Radio 21 Chișinău, 2008
Radio Polidisc, 2008


Fresh FM și Radio Nova, 2008
EuTV, 2007

Altele le făceam chiar eu, în Paint. :)
BTV, 2007

TV6 Bălți, 2010
TV6 Bălți, 2008
TV Moldova Internațional, 2009

         
Drochia TV, 2008
Anii trec, dar pasiunea rămâne. Și acum recreez recreându-mă.



Poză simbol. Sursa: www.sudak.me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu